Sfaturi pentru a-ți face celebru câinele pe Instagram – Poți face bani din asta!

0
12

Vrei să creezi un profil Instagram pentru animalul de companie – câine sau pisică? Iată care sunt principalele sfaturi, avantaje și posibilități pentru ca profilul creat să aibă succes în ziua de azi. Urmează aceste sfaturi și sunt șanse ca animalul de companie să aibă succes pe Intagram și chiar să fie iubit de o mulțime de fani.

Navigare rapidă în articol:

  1. Cum creezi un cont pe Instagram
  2. Sfaturi pentru a avea succes cu animalul de companie pe Instagram
  3. Cum poți face bani pe Instagram

1. Cum creezi un cont pe Instagram

Instangram a devenit în ultimul timp cea mai populară platformă de pe Internet, pentru postarea fotografiilor cu animale.

Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să creezi un cont de Instagram pentru animalul tău, pe care să-l configurezi (intri pe aplicația acestei platforme, folosești o adresă de email, creezi un username și o parolă, folosești account-ul creat). Profilul de Instagram va fi conectat la o singură pagină de Facebook, iar asta poate ajuta și la atragerea adepților.

2. Sfaturi pentru a avea succes cu animalul de companie pe Instagram

Nu toate conturile Instagram cu animale de companie au succes sau sunt relevante în opinia pasionaților de Internet; de aceea este bine să-ți notezi câteva idei, să ții cont și de anumite sfaturi de la cei care au reușit să-și facă deja popular câinele sau pisica pe Instagram:

Spune o poveste despre animalul de companie

Oamenii adoră poveștile, de aceea este bine să-ți prezinți animalul de companie în acest mod, folosind cuvinte care atrag atenția cititorului, încurajându-l să afle mai multe, să citească mai departe și să vadă imaginile de pe profilul creat.

Nu este necesar un limbaj înfloritor, ci mai degrabă o poveste care să impresioneze. De exemplu, poate fi vorba despre luarea unui câine de pe stradă sau dintr-un adăpost de animale, sau despre folosirea unor explicații și cuvinte care se potrivesc cu imaginile acestuia.

Nu trebuie să fii dramatic, ci mai degrabă te poți concentra pe motivațiile care te-au determinat să faci acest gest pentru animalul de pe stradă.

Folosește #hashtag-uri

Dacă vrei ca animalul de companie să atragă mai multe like-uri, atunci trebuie să folosești cel puțin un hashtag bun, potrivit perfect pentru animal. Hashtag-urile sunt modalitatea prin care oamenii pot găsi acest cont. Ele funcționaează și ajută la atragerea adepților.

Iată câteva hashtag-uri populare:

  • Cele mai bune sunt considerate #catsofinstagram și #dogsofinstagram; acestea au depășit 250 milioane de utilizări
  • Se folosesc și #instadog, #dogs, #cute, #dogstagram, #instagood, #puppies, #wildlife, #dogoftheday, #lovedogs, #instagramdogs, #petsagram, #dogsitting, #instapuppy, #petstagram, #chihuahua, #hound și altele.

Dacă alegi astfel de hashtag-uri pentru câini Instagram, vei vedea tot felul de asemenea animale (rase, mărimi). Dintre acestea poți alege un hashtag relevant pentru animalul tău de companie, iar în plus sunt necesare fotografii cât mai interesante și amuzante, care să fie diferite de ceea ce este pe Instagram.

Folosește imagini și videoclipuri cu animalul pe Instagram

Imaginile cu animalul tău de companie sunt cheia pentru ca acesta să aibă câți mai mulți fani pe această platformă. Imaginile trebuie să fie clare și frumoase, amuzante și interesante. Fotografierea poate fi dificilă, pentru că animalul se mișcă în mod frecvent și trebuie să știi să-i captezi atenția. În plus, este indicat să ai și o cameră foto performantă, pentru a face fotografii de calitate.

Citește și:  Ce facem în cazul în care câinele are viermi și care sunt simptomele?

Ideea este să faci în așa fel încât animalul să se simtă confortabil când îl fotografiezi, să fie într-un loc unde este deja familiarizat cu împrejurimile, sau să stea într-un loc care îi place foarte mult. Trebuie să ții cont și de faptul că animalul are nevoie de pauze, el obosește și cu siguranță se va plictisi de fotografiat. Uneori este nevoie de mult timp pentru a obține fotografii de calitate.

Fotografierea unor animale nu este la fel ca la oameni, pentru că ele nu înțeleg că trebuie să pozeze într-un anume fel, sau să-și țină capul mai într-o parte.

Alte sfaturi:

  • Nu posta mai mult de 30 de imagini la fel, cu animalul de companie, într-o săptămână
  • Sunt suficiente 2 postări cu el pe zi, pe contul său de Instagram
  • Este indicat să faci fotografii care să atragă atenția, astfel ele vor fi etichetate și vor primi comentarii faimoase
  • Surprinde animalul de companie în multe ipostaze diferite
  • Urmărește profilurile oamenilor care te urmăresc și lasă și tu aprecieri și comentarii la fotografiile postate de ei.

Videoclipul cu animalul de companie trebuie să spună și el o poveste, sau să transmită un mesaj. Poate fi simplu sau chiar muzical, foarte important este să fie de calitate.

Pentru a-i crea un look interesant patrupedului, poți folosi accesorii tematice sau poți pregăti un decor care să impresioneze prin originalitate pe Instagram.

3. Cum poți face bani pe Instagram

Oamenii câștigă bani din postările cu animale de companie pe social media, pe Instagram. Dacă un câine devine popular se poate obține și un venit frumos din asta. Ideea este ca el să devină mai întâi faimos pe Instagram. Pentru asta trebuie să aibă un aspect unic, să se remarce prin ceva anume, să fie incredibil de drăguț, să-i facă pe oameni să se minuneze și să-i eticheteze fotografiile.

Dacă animalul are o audiență foarte mare și ajunge să dețină titlul de “influencer pentru animale de companie”, se pot câștiga zeci de mii de dolari. El poate influența și creea tendințe. Este vorba de exemplu de a face reclamă la hrană de animale de companie pentru unele companii, sau la alte produse. În ziua de azi, influencerii pot fi oameni obișnuiți, dar și animale de companie – câini, pisici.

Există multe agenții de marketing care lucrează cu pisici și câini, cu animale care au o mare popularitate. De exemplu, pe locul 1 în TOP-ul celebrităților necuvântătoarelor se află câinele pomeranian pe nume Jiff Pom care are: 9,3 milioane de fani pe Instagram, 279.000 de urmăritori pe YouTube și 19,4 milioane de urmăritori pe TikTok.

Prețul la o postare cu un animal faimos poate varia în funcție de numărul de adepți. Dacă un animal are câteva milioane de urmăritori, poate ajunge în situația fericită de a primi și 15.000 dolari la o postare. Desigur, prețul poate fi și mai mare dacă este creat un videoclip interesant, în care animalul face reclamă la un produs de marcă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.