MKD Cosmetice, o firmă ce oferă produse pentru saloane de înfrumusețare, de la care am comandat diverse produse pentru un salon. Ce s-a întâmplat. Printre produse am comandat și un cântar LAICA PS 7000.
Mă sună după confirmarea plății să mă anunțe că nu mai au pe stoc cântarul, cum să încasezi bani pe ceva ce nu ai? Zic și eu, am mai pățit la emag la fel, la ceva colaboratori de ai lor. Nu am comentat, deja m-am obișnuit că în România e posibil orice. Mi se spune că au unul cu aceleași funcții la același preț. Nevăzând la ei pe site am fost suspicios că ar avea ceva la fel, îmi trimite poză. Eram la sală, nu am avut timp să caut după poză să aflu detalii. Sun înapoi și întreb de 3 ori sigur e la același preț. Da! Preiau comanda de câteva zile bune deja. Desfac coletul ce conține cântarul comandat de pe site-ul lor.
Supriza avută de la MKD Cosmetice
În pachet era fix cântarul din poză. Adică acesta :
Este un cântar Laica PS7002. Nimic suspect. Descarc aplicația, văd că e praf față de altele, nu știe să pună datele în Apple Health. Caut pe emag să văd ce știu alte cântare. Dar de Nokia, părea cel mai tare din parcare. Ia să vedem ce au cel mai bun de la LAICA, și boom, îmi sare în ochi PS7002 la 140 RON. Zic o fi o greșeală. Caut pe price.ro să văd dacă au și alții la fel.
Exact cum mi-am imaginat, cel mai scump la 165 RON, de unde și până unde DUBLU? Cum să zici al client că în banii aceia îi oferi ceva la fel de bun și pui un produs ce este defapt jumătate de preț, și nici măcar nu e preț redus! O fi țeapă în stilul românesc, o fi un site neserios, sau o fi o altă poveste la mijloc, chiar nu știu. Este prima dată când comand de la ei. Le-am trimis aseară un email și aștept să mă lămurească. Între timp am spus să vă spun părerea mea despre întâmplare. Voi reveni cu păreri despre produse și servicii pe care le folosesc.
Între timp tare îmi trage cu ochiul un cântar Nokia Body Cardio.
Actualizare 1 – 22 ianuarie 2018: Nokia Body Cardio. L-am cumpărat!
Actualizare 2 – 27 ianuarie 2018: Cei de la MKD, mi-au răspuns că investighează problema în data de 22 ianuarie. În 27 ianuarie, adică acum, le-am dat un nou mail să întreb de situație.
Actualizare 3 – 29 ianuarie 2018 : Mi-au răspuns la email, s-a produs o eroare la contabilitate și s-au oferit să-mi ofere banii înapoi. Am decis să returnez și cântarul Nokia celor de la eMAG după ce Nokia a retras funcția pentru care l-am cumpărat.