Încălzirea locuinței iarna este de multe ori mai costisitoare decât ar trebui.
Același lucru se întâmplă și vara, când costul la energia electrică crește dacă aparatul de aer condiționat funcționează prea mult timp. Motivul pentru care plătești mai mult este reprezentat, de multe ori, de pierderile de căldură. Acest lucru se întâmplă când locuințele nu sunt bine izolate și sunt necesare resurse suplimentare pentru a menține constantă temperatura la care ne simțim confortabil.
Cu siguranță ți s-a întâmplat să simți în timpul iernii că anumiți pereți sunt mai reci, că în zona ferestrelor sau a ușilor aerul este, la rândul său, la o temperatură mai scăzută și chiar să ai acea senzație de curent în cameră. Acestea sunt semne clare că este necesară luarea unor măsuri pentru a stopa pierderea căldurii.
Indiferent de nevoi, prețul este mereu un factor demn de luat în considerare
Un aspect important urmărit de la ȋnceputul dezvoltării programului este prețul. Alegând termosistemul AdePlast, cheltuielile cu încălzirea scad cu până la 20%. Diferența este dată de o gamă largă de culori și protecția ȋndelungată a suprafeței garantată de tehnologia Porus X, integrată în produsele de finisaj.
Termosistem All-Inclusiv
Termosistemul de la AdePlast include toate materialele necesare realizării unui sistem de izolație exterioară: materiale pentru lipire, plăci termoizolante, materiale pentru fixare, șpăcluire, armare, amorsare și finisare. Dacă unul din aceste elemente nu este ales corect, întreaga lucrare poate fi compromisă. Pentru ca izolația să îşi îndeplinească rolul principal, eficiența energetică, dar fără a ignora aspectul estetic, realizarea mixului de produse necesită cunoștințe de specialitate. Cea mai simplă şi sigură soluție este adoptarea unei variante „la cheie” din programul structurat de termosisteme.
În ceea ce privește adezivii pentru polistiren, AdePlast oferă Polistirol EcoPlus și Polistirol Premium care asigură rezistență și aderență ridicată lucrării tale, precum și o prelucrare ușoară.
Mai nou, AdePlast pune la dispoziția meseriașilor sau a celor care vor să arate că se pricep la meșterit și Polistirol Fix, adeziv poliuretanic tip spumă cu întărire rapidă la umiditate. Acest produs este comercializat la tuburi pentru pistol de spumă dar și cu pai, astfel că poate fi utilizat fără alte accesorii.
Pentru reîmprospătarea aspectului casei tale, AdePlast pune la dispoziție gama de tencuieli Aeria, care oferă o rezistenţă sporită la intemperii, rezistenţă la zgâriere, lovire, acoperind perfect imperfecţiunile oricărui perete. Tencuiala poate fi aplicată în numeroase nuanțe, conform paletarului AdePlast.
Polistirenul, piesa “cheie” a oricărui termosistem
Polistirenul expandat (EPS) este folosit la izolarea fațadelor, a spațiilor fără încărcare sau a spațiilor libere cum ar fi terasele, dar și în interiorul clădirilor, fiind permeabil la vaporii de apă. Pentru o izolare optimă, AdePlast pune la dispoziție polistirenul expandat EPS 100 și EPS 80 (n.r. ignifugate) care asigură raportul optim dintre izolarea termică, izolarea fonică, economie și eficiența termosistemului. Pentru o singuranță sporită, AdePlast oferă polistirenul grafitat, confecționat din materie primă ignifugată.
Polistirenul extrudat (XPS) este mai dens, are o rezistență mecanică ridicată și susține mai bine greutatea. Este recomandat pentru izolarea pardoselilor, teraselor, fundațiilor.
Un alt aspect important este prețul. Prin alegerea termosistemului AdePlast, cheltuielile cu termoizolarea clădirii scad, protecția suprafeței fiind garantată de tehnologia Porus X.
Profesionalism cu AdePlast, cel mai important producător e termosistem din sud-estul Europei
Business-ul AdePlast s-a situat pe creștere pe tot parcursul anului 2018, iar din punct de vedere al capacităților de producție, compania a înregistrat un upgrade major prin inaugurarea noii platforme industriale de la Ișalnița, pe lângă cele trei deja existente: Oradea, Ploiești, Roman.
AdePlast a înregistrat o creștere cu 13%, față de anul precedent, cu o cifră de afaceri de 474.000.000. Rezultatul reprezintă un moment cheie în evoluția companiei, având în vedere depășirea pragului de 100 de milioane de euro.
Articol publicitar