Șepci personalizate pentru afacerea ta (P)

0
1
Șepci personalizate pentru afacerea ta

De zeci de ani șepcile au fost și sunt în continuare intens folosite. Cele mai multe companii și branduri încearcă să-și facă cunoscută afacerea prin intermediul acestui articol nelipsit din garderoba oricărei persoane.

Astăzi vom discuta despre șepcile personalizate și de ce se pot dovedi acestea un instrument de marketing bun și inovator.

1. Este ieftin să imprimi șepci

În cazul în care un brand dorește să creeze propriile șepci personalizate, cu cât numărul acestora este mai mare, cu atât suma totală care va trebui cheltuită va scădea. În plus, șepcile pot acționa ca niște cadouri excelente pentru clienți și invitați.

2. Mai ușor de recunoscut decât orice altă strategie de marketing cu mișcări sociale

Majoritatea mișcărilor sociale și a campaniilor de marketing, pentru a câștiga popularitate, creează mărfuri și le distribuie în rândul publicului în timpul evenimentelor.

Promovarea unei cauze este cu siguranță una dintre formele prin care te exprimi și același lucru se întâmplă și în momentul în care dorești să susții un brand care îți place și pe care-l folosești frecvent. Prin urmare tipărirea și distribuirea șepcilor personalizate este o modalitate excelentă de a-ți face brandul mai popular în rândul oamenilor. Șepcile pot fi personalizate nu numai cu logo-ul companiei ci poate include și o legendă/sloganuri personalizate pentru a te asigura că mesajul este clar.

Chiar și atunci când șepcile personalizate sunt oferite în timpul unei campanii de marketing sau a unei campanii sociale, cineva va ajunge să le poarte. Dacă nu le poartă persoana care le primește, le va purta, o altă persoană odată ce evenimentul se termină. Aceste articole nu sunt aruncate, cum se întâmplă în cazul altor articole de îmbrăcăminte ci vor ajunge la persoane care le vor purta, prin urmare nu constituie resurse pierdute.

Citește și:  Marți 13, pisica neagră și alte bazaconii - Cum v-ați distrat?

3. Imagini vizuale mai bune

S-ar putea să fi auzit adesea că “Ceea ce vinde este ceea ce se poate vedea și analiza cu ochiul liber”. Prin urmare, un brand care are cel mai atrăgător conținut pe platformele sale de marketing este cel care, de obicei, vinde cel mai mult.

Potrivit unui studiu, imaginile sunt procesate de 60.000 de ori mai repede de către creierul uman.

Conținutul care are elemente vizuale și sloganuri atrăgătoare s-a dovedit a fi stimulant din punct de vedere vizual. Tocmai de aceea, șepcile personalizate cu logo-ul și sloganul companiei constituie o strategie de marketing ieftină și eficientă.

4. Funcționează în toate sectoarele și în toate categoriile demografice

Fiecare brand are propriul său public de nișă. În timp ce unele doresc să se adreseze tinerilor, altele doresc să se adreseze persoanelor în vârstă. Unele dintre branduri se adresează celor bogați și păturilor de mijloc superioare, iar alte branduri se adresează claselor inferioare, unele vizează mediul urban, în timp ce altele vizează orașele de nivel doi și trei ale națiunii.

Ce leagă toate aceste categorii de persoane? Șepcile, care sunt purtate de oricine. De la cel mai sărac om până la cel mai bogat. Toate persoanele poartă șapcă la un moment în viață. Prin urmare, indiferent de brandul pe care-l ai și cui te adresezi, șepcile personalizate sunt un instrument de marketing excelent cu un potențial uriaș.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.