Nu trebuie să fi faimos pentru a avea o nuntă sponsorizată – Află ce implică sponsorizarea nunții

1
426
Nunti sponsorizate, Foto: odiami.pianetadonna.it
Nunti sponsorizate, Foto: odiami.pianetadonna.it

Ai facut toate cercetarile, ai facut toate calculele, si orice ai decide sa tai de pe lista, tot nu-ti poti permite nunta visurilor tale. Nu esti singura care are aceasta problema. Cum costurile unei nunti sunt atat de ridicate in ziua de azi, multe cupluri se gandesc sa-si schimbe planurile de nunta. Cu toate acestea, unele cupluri au gasit o alternativa care le permite sa aiba parte de nunta pe care si-o doresc, si anume nunta sponsorizata. Ideea unei nunti sponsorizate este destul de simpla. Cititi in continuare pentru a afla mai multe despre aceasta.

A avea o nunta sponsorizata inseamna a avea parte de donatii din partea unor firme in schimbul publicitatii (fie ca este vorba de tortul de nunta, meniul de nunta, tinuta etc.). De exemplu, sala de receptie ar putea fi inchiriata la pret redus sau chiar gratis, in schimbul posibilitatii ca aceasta sa-si poata pune logo-ul pe invitatiile de nunta si pe alte detalii.

Nu trebuie sa fii faimos

Nunta-sponsorizata-208x300.jpgCelebritatile au avut intotdeauna nunti sponsorizate, Star Jones fiind un exemplu in acest sens. Ce publicitate mai buna exista decat sa fii designerul rochiei unei actrite faimoase sau creatorul tortului de nunta pentru un cantaret in voga. Oamenii faimosi fac asta de ani de zile, asa ca de ce sa nu o faca si oamenii care nu sunt atat de faimosi? Acum si oamenii obisnuiti pot avea parte de o nunta sponsorizata, si tot ce trebuie sa faca acestia este sa fie dispusi sa includa o lista de sponsori pe invitatiile de nunta.

Ce implica sponsorizarea nuntii?

Daca ati crezut ca toate acele cupluri care platesc pentru propria nunta sunt stresate, imaginati-va cum va fi sa contactati sponsori si sa le cereti gratuitati pentru nunta. Intrucat mare parte din publicitate nu este evidenta, fericitul cuplu va trebui sa faca tot posibilul pentru a convinge sponsorii ca reclamele lor vor fi vazute. Atunci cand este vorba de o nunta sponsorizata, au loc o serie de negocieri. De fapt, pare mai mult ca si cum cuplul aranjeaza o afacere, in loc de o nunta.

Sponsorii trebuie sa fie convinsi ca oaspetii de la nunta vor fi interesati de produsele lor, iar acest lucru nu este usor de realizat. De exemplu, oaspetii care sunt deja casatoriti vor fi interesati sa foloseasca centrul lor comercial pentru achizitionarea aranjamentelor florale de nunta? Probabil ca nu. Insa, daca este vorba de un florar local, oaspetii ar putea sa fie interesati. De fapt, alegerea furnizorilor locali este cheia. La fel si alegerea furnizorilor care nu sunt specializati neaparat in nunti.

Citește și:  Norme de etichetă în ceea ce privește ținuta mamei mirelui: Sfaturi pentru mame

Pentru ca aranjamentul sa fie avantajos pentru ambele parti, oaspetii trebuie sa fie de acord sa foloseasca serviciile respectivului furnizor. Achizitionarea rochiei de mireasa de la un magazin specializat in haine formale, in detrimentul unui magazin care vinde numai rochii de mireasa, poate reprezenta un aranjament favorabil pentru ambele parti implicate. Este important sa fiti creativi atunci cand alegeti furnizorii, dar este la fel de important sa nu va abateti prea departe de casa. Oaspetii sunt mai inclinati sa viziteze furnizorii locali.

Modalitati de a face reclama

Odata ce sponsorii sunt de acord, care este cel mai bun mod de a face reclama care sa nu fie prea evident sau de prost gust? O modalitate de a realiza acest lucru este includerea listei de Rochie-de-mireasa-cu-numele-sponsorilor.jpgsponsori pe invitatiile de nunta sau pe spatele programului de nunta. Unii sponsori isi pot pune logo-urile pe cutiile de chibrituri, servetele si alte mici detalii. Mai exista si alte modalitati subtile prin care sponsorii sa-si faca reclama, de exemplu un mic card plasat in fata tortului de nunta pe care sa fie scris numele cofetarului care l-a creat. Acelasi lucru poate fi facut si de firma de catering la un bufet. Posibilitatile sunt nelimitate.

Dezavantajele unei nunti sponsorizate

Intotdeauna vor exista persoane care sunt de parere ca nuntile sponsorizate sunt lipsite de gust sau clasa. De fapt, pentru multi oameni, acestea sunt de prost gust. Plasarea de produse si publicitatea, indiferent cat de subtile, vor domina conversatiile invitatilor si pot chiar strica o ocazie fericita. Unii oaspeti pot fi de parere ca nu trebuie sa fie generosi in privinta darurilor de nunta. Invitatii se pot gandi ca mirii nu au nevoie de cadouri sub forma de sume mari de bani, intrucat nunta si luna de miere au fost platite de sponsori. Daca nunta se dovedeste a fi mai scumpa decat iti permite bugetul, atunci este bine sa iei in considerare ideea de a avea o nunta sponsorizata. Totusi, nu uita ca multe persoane sunt de parere ca sponsorizarea nuntii intineaza putin aceasta ocazie fericita.

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.