Noul algoritm Instagram. Ce ar trebui să știi?
Când crezi că te-ai obișnuit cu update-urile, iată că vine Instagram și schimbă algoritmul. Văd de câteva săptămâni în story-urile multor bloggeri păreri pro și contra (mai mult contra) și multe plângeri la adresa noului algoritm.
Dar care sunt schimbările? Ce implică noul algoritm Instagram?
Afișarea posturilor
Când postezi ceva pe Instagram, poate fi afișat către aproximativ 10% din audiența ta. Acest lucru ar însemna că acesta măsoară interesul publicului tău, pentru a determina dacă acesta ar trebui sau nu să fie arătat și celorlalți followers. În cazul în care noua postare de brand are un engagement ridicat imediat, atunci postarea va ajunge și la restul de 90% followers. Deci, dacă v-ați întrebat de ce un post primește 1/10 din engagement-ul altui post, acesta este motivul.
Profile business
Dacă vă promovați afacerea în orice mod sau vă prezentați ca un business, cel mai bun lucru pe care îl puteți face acum pentru a vă asigura că postările voastre sunt văzute este trecerea la un cont de business, dacă nu aveți deja unul. Avantajul este că, având un profil de business veți putea, de asemenea, să verificați statistici suplimentare, care pot fi foarte utile atunci când stabiliți strategia de promovare.
Interacțiune
Se spune că Instagram a devenit recent mai restrictiv și în funcție de interacțiunea voastră. Astfel că veți dori să răspundeți la comentariile de la posturi, în maxim 60 de minute, ca să vă asigurați că veți avea un engagement ridicat.
Ați observat comentariile de la boți de genul „great pic!”, „love your feed”? Se pare că nu mai sunt considerate engagement. Partea bună este că va exista un sistem de filtrare al acestor comentarii și vor fi păstrate cele autentice. Este bine de știut și pentru noi, cei care uneori comentăm cu un simplu „love it”. Încercați să folosiți mai mult de patru cuvinte atunci când scrieți un comentariu.
Bine de știut: story-urile de pe Instagram ajută la creșterea engagement-ului.
Funcții noi
Știți Explore Feed? Este o colecție de posturi de la persoane pe care le urmăriți deja, dar și pe care nu le urmăriți. Posturile sunt alese în mod special pe baza intereselor pe care Instagram le preia de la hashtag-urile voastre, pe cine urmăriți, posturile care vă plac și căutările voastre. Ei bine, acum puteți urmări hashtag-uri. Astfel că profilul vostru ar putea fi favorizat dacă urmăriți hashtag-uri. Deci, urmăriți hashtag-urile favorite!
Sunt curios să aflu părerea voastră. Toată lumea e pe Facebook, dar pe Instagram?
Voi ați observat, cu ochiul liber, schimbările apărute cu noul algoritm Instagram? Cât de atașați sunteți de această rețea de socializare?