DiverseDe ce magazinele ar trebui să mărească numărul coșurilor de cumpărături?

De ce magazinele ar trebui să mărească numărul coșurilor de cumpărături?

Magazinele de vânzare cu amănuntul ar trebui să aibă suficiente coșuri de cumpărături și cărucioare sigure și atractive, mai ales dacă vând o mare varietate de mărfuri. Motivele sunt numeroase și includ în primul rând încurajarea clienților de a le umple cu produse, în timpul șederii lor în magazin. Ce rol joacă coșurile de cumpărături pentru clienți, pentru magazinele de tip supermarket sau hypermarket?

Coșurile de cumpărături din plastic

Aceste coșuri de cumpărături din plastic, în culori atractive (ex. roșu, albastru) permit clienților să transporte ușor produsele mici prin magazin. Ele sunt practice, au mânere și sunt recomandate pentru a lua câteva articole mai mici, fără bătăi de cap.

Atunci când ai puține lucruri de cumpărat este mai simplu să iei cu tine un coș de cumpărături din plastic, decât un cărucior pe roți, care ar putea fi utilizat de alt client ce are de luat produse mai voluminoase.

Coșurile din plastic sunt pur și simplu mai mici și mai ușor de manevrat, ele au greutate mică, permit accesul rapid pe culoarele înguste din magazin.

Magazinele pot investi în coșuri de cumpărături din plastic și pentru alte avantaje oferite de acestea, precum:

  • Sunt ușor de folosit și întreținut
  • Dacă magazinul are articole mici, atunci astfel de coșuri sunt mai potrivite
  • Permit o navigare mai ușoară pe culoare
  • Nu ocupă prea mult spațiu, sunt ușor de depozitat, deci reduc spațiul de stocare
  • Cresc vânzările pentru că mulți clienți vor să cumpere în mod frecvent doar anumite produse mici și deci, ei preferă să ia rapid un coș din plastic și să nu piardă prea mult timp prin magazin
  • Pot fi ușor personalizate, îmbunătățesc experiența clienților în magazine și multe altele.

Coșuri de cumpărături cu rotile

Aceste coșuri cumpărături din plastic cu rotile sunt mai încăpătoare și prin urmare, sunt potrivite pentru magazinele mari sau de tip supermarket. Sunt cunoscute și cu numele de coșuri tip trolere cu roți. Folosirea lor oferă o serie de beneficii și anume:

  • Sunt perfecte pentru cumpărături rapide prin magazine
  • Oferă mai multe opțiuni de a colecta produsele, de a le transporta apoi la banda de casă
  • Pot ține chiar și produse mai înalte, care nu încap în coșurile de mână (din acestea obiectele de dimensiuni mai mari s-ar putea răsturna)
  • Pot fi ridicate din drum, prin intermediul unui mâner; despre cărucioarele de cumpărături se știe că sunt mari și rămân împământate
  • Pot fi rulate ușor și rapid pe un set de roți
  • Nu sunt coșuri de tip standard, însă sunt practice și ușor de manevrat
  • Tind să țină mai multe articole comparativ cu acele coșuri din plastic mai mici care au câte două mânere
  • Oferă mai multă mobilitate decât cărucioarele de cumpărături și în plus, ocupă mai puțin spațiu decât acestea
  • Permit clienților să se deplaseze rapid pe culoarele din magazin și să ia produsele dorite
  • Sunt preferate de clienții care nu vor să cumpere produse voluminoase, sau grele
  • Sunt foarte utile clienților care fac cumpărături standard și folosite frecvent în magazine mici și mari.

Cărucioare de cumpărături

Spre deosebire de coșurile de cumpărături mai mici, cărucioarele de cumpărături ocupă mai mult spațiu de stocare, dar sunt necesare clienților care au de făcut cumpărături mai mari. Ele pot fi observate în anumite părți laterale ale magazinelor sau în parcările acestora.

Unele modele au și scaun pentru copil și suficient spațiu pentru a umple căruciorul cu produse. În acest mod cumpărăturile sunt mai confortabile pentru că, după cum se știe, copiii mici nu au răbdare să meargă prin tot magazinul, la fiecare raft cu produse pentru a putea face cumpărături. Prin folosirea unor asemenea cărucioare colorate atractiv se economisește timp, sănătate și bani.

Personalizarea cărucioarelor de cumpărături pentru magazine tip supermarket sau hypermarket se potrivește cu estetica companiei, ajută la creșterea vânzărilor, fac experiența de cumpărături mai bună, astfel încurajează clienții să revină mai mult.

Ultimele articole

Abonează-te astăzi

Pentru a primi informații exclusive pe mail

Dacă vrei să te alături comunității celor +300k de părinți care ne citesc anual

Te ținem la curent cu noutățile pe care le publicăm în fiecare săptămână.

More article

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.